lunes, 12 de marzo de 2012

Tranquilo com a vida

http://www.youtube.com/watch?v=e3yDpSPnjv0


Hoje em dia minha vida vai ser diferente
Calça de pijama, camisa listrada, sandália no pé
Andar pela praia vou fazer toda manhã
E até moça bonita vai ter se Deus quiser
Vou parar nos cafés pra ouvir historinhas
Coisas da vida que um dia vão ter que mudar
Quero ser um mulato que sabe a verdade
E que ao lado dos pobres prefere ficar

E assim vou eu
Assim vou eu, tranquilo com a vida
À espera da noite já solta no ar
Como um manto de estrelas com que se anuncia
E se multiplica nas ondas do mar (x2)


Da minha favela
Eu vejo os grã-finos
Morando na praia
De frente pro mar
Não devemos culpá-los
São prestigiados
Que um dia entre nós vão voltar a morar

E assim vou eu
Assim vou eu, tranquilo com a vida
À espera da noite já solta no ar
Como um manto de estrelas com que se anuncia
E se multiplica nas ondas do mar




4 comentarios:

Anónimo dijo...

I got this site from my pal who told me concerning this web page and now this time
I am visiting this web page and reading very informative content at this
time.
Also visit my weblog ; online Money Making business

Anónimo dijo...

I think this is among the most vital info for me. And i am glad reading your article.
But should remark on some general things, The site style is perfect, the articles is
really great : D. Good job, cheers
Visit my web site : how can i work from home and make money

Anónimo dijo...

Hi! This is my 1st comment here so I just wanted to give a quick shout out and tell you
I really enjoy reading your posts. Can you suggest any other blogs/websites/forums that deal with the same topics?
Thank you!
Check out my homepage ; best way to make quick money

Anónimo dijo...

Hello, i feel that i saw you visited my site
so i got here to return the desire?.I am attempting to
find things to improve my site!I assume its ok to make use of some of your concepts!
!
Feel free to visit my web page : naked girls